کد خبر: ۶۹۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۴۹۳
شماری از اعضای حزب راست گرای تندروی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز (چهارشنبه) با خوشحالی از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین ریاست جمهوری آمریکا، این انتخاب را هموار کننده گسترش شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی دانستند.
خوشحالی تندروهای اسرائیل از انتخاب ترامپبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، شماری از اعضای حزب راست گرای تندروی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز (چهارشنبه) با خوشحالی از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین ریاست جمهوری آمریکا، این انتخاب را هموار کننده گسترش شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی دانستند.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، شماری از اعضای حزب راستی تندروی کنست پس از انتخاب ترامپ از بینامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستند تا به سرعت ساخت هزاران واحد مسکونی صهیونیستی در کرانه باختری را اعلام کند.
 
«نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی که سرکرده حزب تندروی «خانه یهود» است، در واکنش به انتخاب ترامپ گفت: اکنون فرصت واقعی به دست آمده تا از مساله برپایی کشوری فلسطینی خلاص شویم.
 
وی انتخاب ترامپ را به عنوان یک فرصت برای تحکیم هرچه بیشتر روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا قلمداد کرد.
 
«بتسلال سموتریش» از اعضای کنست با تبریک انتخاب دونالد ترامپ گفت: زمان آن رسیده تا مساله برپایی دو کشور فلسطینی و اسرائیلی را به زباله دانی تاریخ بیندازیم.

دیگر اعضای احزاب تندروی کنست نیز از رئیس جمهور جدید آمریکا خواستند تا سفارت آمریکا را به شهر بیت المقدس منتقل کند.
 
این در حالی است که دفتر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا از وی خواست تا در جهت تشکیل کشور مستقل فلسطین تلاش کند.
 
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز امروز اعلام کرد که بعید می داند با حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید، سیاست های آمریکا نسبت به فلسطینیان تغییر کند.
 
انتخاب دونالد ترامپ با واکنش های متفاوتی چه در آمریکا و چه در خارج از این کشور روبه رو بوده است.

«دونالد جان ترامپ» سرمایه دار و میلیاردر فعال در حوزه املاک و مستغلات سرانجام پس از یک رقابت تنگاتنگ با شکست رقیب سرسختش هیلاری کلینتون از حزب دمکرات، شگفتی ساز این دور از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد و با کسب 288 آرای الکترال از 50 ایالت این کشور به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا به کاخ سفید راه یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: