کد خبر: ۶۹۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۲۵۴
غیر از آن مدافع و مهاجمی که برانکو جذب‌شان را از مسوولان باشگاه طلب کرده، نام سروش رفیعی را هم همچنان در لیست خرید مرد کروات می‌بینیم.
به گزارش خبرداغ،پروفسور که به خصوصیات فنی سروش اعتقاد ویژه‌ای دارد و از ابتدای فصل خواهان حضور این بازیکن در تیمش بود، از مسوولان باشگاه خواسته هر طور شده او را برای تقویت پرسپولیس در ادامه لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان جذب کنند.

 

حال آنکه با جذب سروش رفیعی، یکی از هافبک‌ها یا مهاجمان پرسپولیس باید از ترکیب اصلی این تیم خارج شود تا او بتواند در جمع یازده بازیکن اصلی قرار بگیرد. البته به نظر می‌رسد برانکو فکر این را هم کرده و برای همین است که عالیشاه را نشانده روی نیمکت.


آقای سرمربی تصمیم دارد وحید امیری را از خط حمله به بال چپ منتقل کند و رفیعی را به‌عنوان مهاجم سایه و کنار طارمی به بازی بگیرد. البته به شرطی که باشگاه این بار در جذب سروش رفیعی ناکام نماند.

 

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: