کد خبر: ۶۹۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۵۲۷
فرمانده پلیس راه سلماس خوی گفت: تصادف سنگین دو خودروی پراید و وانت نیسان در محور سلماس-خوی موجب کشته و زخمی شدن 4نفر شد.
به گزارش خبرداغ،سرگرد اکبر علیلو در گفت‌وگو با  ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت 18:40 سه‌شنبه 18 آبان با اعلام خبر تصادف جاده‌ای در 23 کیلومتری محور سلماس خوی-سراشیبی گردنه قره تپه به مرکز 110، نیروهای امدادی و پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

علیلو افزود: تصادف مذکور ما بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و وانت نیسان بوده و به علت بی احتیاطی و انحراف به چپ راننده نیسان به وقوع پیوست.

فرمانده پلیس راه سلماس خوی بیان کرد: مصدومین و افراد فوت شده حادثه با کمک نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و فوریتهای پزشکی خارج سازی و به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دو سرنشین سواری پراید به علت شدت حادثه و جراحات وارده در دم جان باخته و دو مصدوم دیگر شامل یکی از سرنشینان پراید و راننده وانت نیسان توسط نیروهای هلال احمر و فوریت‌های پزشکی به بیمارستان قمربنی هاشم خوی انتقال داده شدند.

علیلو در خصوص علت حوادث جاده ای اظهارکرد: متاسفانه بیش از30 الی 50درصد تصادفات جاده‌ای در اثر بی احتیاطی و سرعت و سبقت غیرمجاز است لذا رانندگان باید هنگام تردد در محورهای مواصلاتی حتما سرعت و فاصله قانونی و مطمئنه را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: