کد خبر: ۶۹۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۶
سرپرست تیم پرسپولیس زمانی همبازی سرپرست سابق استقلال بوده و این تنها نکته متفاوتی است که میان وی و بقیه پرسپولیسی ها وجود دارد.
پرسپولیسی متعصب: پورحیدری مرا در استقلال حمایت می کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، محمود خوردبین به صحبت در مورد منصور پورحیدری پرداخت: «منصورخان یکی از با اخلاق ترین چهره های فوتبال ما بود. همین که همه تا این حد منصور پورحیدری را دوست دارند و از خوبی های او می گویند، برایمان کافی است.»

 

خوردبین برخلاف بقیه پرسپولیسی ها که روبروی پورحیدری بازی کرده اند، همبازی او نیز بوده: «در یک مقطع و در زمان کوتاهی من به عنوان بازیکن کمکی به تیم استقلال پیوستم و در آن زمان منصور پورحیدری جزو قدیمی ها و بزرگان استقلال بود. از آنجایی که من در بین استقلالی ها تا حدودی غریبی می کردم، پورحیدری همیشه هوای مرا داشت و تلاش می کرد تا به نوعی مرا حمایت کند.»

 

وی در پایان گفت: «البته جدا از این موضوع من بارها روبروی پورحیدری هم بازی کردم و به جرات می توانم بگویم برخلاف پست و شرایطی که بقیه مدافعان دارند، پورحیدری بسیار محجوب و بااخلاق رفتار می کرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: