کد خبر: ۶۹۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
تعداد بازدید: ۴۹۳
در مراسم ختم پورحیدری رخ داد؛
سرمربی محبوب آبی پوشان که از جمله حاضران در مراسم ختم پدر استقلال بود، برخوردی متفاوت با سلفی بگیرها داشت.
موتورسواری دایی، درگیری منصوریان با سلفی بگیران و فرار کریمی از مهلکه!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،مراسم ترحیم منصور پورحیدری روز سه شنبه با استقبال پرشور مردم و البته سلفی بگیرها برگزار شد. با وجود آن که رسانه ها و چهره های مطرح پیش تر توصیه کرده بودند در مراسم ختم منصور پورحیدری رعایت حرمت آن مرحوم شود اما سلفی بازان دست بردار نبودند.

 

علیرضا منصوریان و علی کریمی از مزاحمت این افراد جلوی در مسجد جامع شهرک غرب در امان نماندند. منصوریان که حسابی از دست مزاحمت سلفی بازان و تقاصای عکس یادگاری آن هم در مراسم سوگواری پیشکسوت استقلال شاکی شده بود، با ادبیاتی قاطع درخواست آنها را رد کرد و خواستار تغییر فرهنگ این افراد شد.

 

وی حتی درباره این موضوع با چند نفر هم درگیری لفظی پیدا کرد. اما کریمی و احمدرضا عابدزاده که با حمله سلفی بازان روبرو شد ترجیح داد با کمک دوستانش از مهلکه فرار کند!

 

در این میان تنها کسی که مجبور شد به تمام خواسته های سلفی بگیران پاسخ مثبت بدهد علی پروین بود که ناچار دقایقی طولانی برای این امر اختصاص داد تا کسی از او دلگیر نشود.

 

متأسفانه چند سالی می شود که تلفن های همراه هوشمند با دوربین های خود اسباب دردسر چهره های سرشناس شده و هیچ پند و اندرزی هم کارساز نیست.

 

علی دایی که کمی دیرتر به مراسم آمده بود با ازدحام جمعیت در مقابل مسجد جامع شهرک غرب مواجه شد و این شلوغی باعث صعب العبور شدن راه برای حضور وی در داخل سالن مسجد شد.

 

دایی که با زحمت وارد مراسم شده بود پس از عرض تسلیت به فرزند منصور پورحیدری دقایقی حضور داشت و سپس آنجا را ترک کرد. نکته جالب نحوه خروج دایی بود. شهریار فوتبال ایران برای اینکه در ترافیک نباشد با یک پیک موتوری از محل خارج شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: