کد خبر: ۶۹۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
تعداد بازدید: ۲۳۲
بال راست پرسپولیس از مربی سخن به میان آورد که دوست دارد زیر نظرش حتی به صورت مجانی بازی کند.
تنها مربی که ستاره پرسپولیس دوست دارد مجانی برای تیم او بازی کندبه گزارش خبرداغ رامین رضاییان یکی از بازیکنان پرسپولیس است که مانند هر هوادار این تیم علاقه زیادی به علی کریمی جادوگر تکرار نشدنی فوتبال پرسپولیس و ایران دارد.

 

رضاییان بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده است که یکی از دلایل اصلی علاقه او به پرسپولیس و حضورش در این تیم علی کریمی بوده است.

 

بال راست پرسپولیس بار دیگر عشق و علاقه خود به کریمی را بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که روزی زیر نظر این ستاره سابق کار کند.

 

رضاییان گفت: فرقی ندارد مربی چه تیمی باشد؛ برای کریمی مجانی بازی می کنم.حضور جادوگر در کلاس های مربیگری بهترین خبری بود که شنیدم.

 

علی کریمی هم به سبک بازی رضاییان علاقه زیادی دارد و با پیشنهاد او بود که این بازیکن برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در نهایت هم سر از پرسپولیس درآورد.

 

رضاییان روزهای سختی را در پرسپولیس پشت سرگذاشت. او بعد از بازگشت به جمع سرخ پوشان مورد غضب برانکو قرار گرفت و در چهار بازی پیاپی حتی فرصت یک دقیقه بازی کردن پیدا نکرد اما در دو بازی اخیر پرسپولیس در دقایق پایانی به بازی رفته و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده است.

 

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: