کد خبر: ۶۹۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
تعداد بازدید: ۳۱۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از فضای امروز تمرین و شرایط جوی نهایت بهره‌برداری را انجام داد و یک تمرین بدنی سفت و سخت را از سرخپوشان طلب کرد.
آخرین خبرهای پرسپولیس از اردوی دبیبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه برانکو ایوانکوویچ برای تمرین صبح امروز تمرینات بدنسازی بود که البته بیشتر روی تمرینات سرعتی، واکنش‌ها و جهش تمرکز داشت. در این میان شرایطی هم پیش آمد که این تمرین به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

بازیکنان که از یکشنبه شب در دبی حضور دارند تقریباً با شرایط جوی جور شده‌اند. صبح امروز(سه‌شنبه) باد خنکی هم در دبی وزیدن گرفت و همین امر باعث نشاط بیشتر بازیکنان جهت انجام تمرینات شده بود. از سوی دیگر حضور بیش از 300 دانش آموز ایرانی و تشویق‌های بی‌امان آنها بازیکنان را به وجد آورده بود تا همه چیز مهیای تمرینی سفت و سخت باشد.

 

تمرین صبح امروز با گرم کردن آغاز شد. برانکو بازیکنان را به مارکو سپرده بود و او تمرینات خود را با دوهای سرعتی و استارت‌های کوتاه و بلند آغاز کرد.

 

بعد از این مرحله، بازیکنان شوت به دروازه را در دستور کار قرار دادند ولی پس از آن دوباره کارهای بدنسازی آغاز شد که فشار در آن زیاد بود و کادر فنی به ویژه مارکو با تشویق‌ها و شور دادن‌های خود، بازیکنان را ترغیب به انجام هر چه بهتر تمرینات می‌کردند و حسابی عرق بازیکنان را در آوردند.

 

جدا از تمرینات سرعتی، تمرینات رفلکسی و جهش‌ها با استفاده از موانع و همچنین حفظ تعادل در حال حرکت از بخش‌های مختلف این تمرینات بود.

 

بازیکنان تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را در دو بخش انجام دادند و بعد از کارهایی که در زمین چمن دنبال شد، به سالن بدنسازی رفتند و به مدت نیم ساعت کار با وزنه را در دستور کار قرار داده و سپس راهی رختکن شدند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: