کد خبر: ۶۹۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۳۷۴
چشم امید سامسونگ به گلکسی S8 دوخته شده و این شرکت قصد دارد محصولی راهی بازار کند که بتواند شکست گلکسی نوت ۷ را جبران کند و اعتماد کاربران را به دست بیاورد.
اطلاعاتی جدید از گلکسی S8 سامسونگبه گزارش خبرداغ به نقل از مجله دیجی کالا ، چشم امید سامسونگ به گلکسی S8 دوخته شده و این شرکت قصد دارد محصولی راهی بازار کند که بتواند شکست گلکسی  نوت ۷ را جبران کند و اعتماد کاربران را به دست بیاورد.
 
این گوشی برای سامسونگ بسیار مهم است و به کارمندانش گفته که کسی حق ندارد درباره‌ی ویژگی‌های این محصول صحبت کند. با این حال همیشه شایعات به شکلی به بیرون درز می‌کنند. اکنون شایعات جدید می‌گویند که گلکسی S8 صفحه نمایش ۲K دارد و در تاریخ ۸ اسفند ماه معرفی می‌شود.

قبلا گفته شده بود که پرچم‌دار جدید سامسونگ با صفحه نمایشی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل راهی بازار می‌شود و برای اجرای مضامین واقعیت مجازی مناسب خواهد بود.  البته از آنجایی که این صفحه نمایش باکیفیت باتری زیادی مصرف می‌کند، خیلی‌ها نگران عمر باتری این گوشی هستند. هنوز چیزی از ظرفیت باتری گلکسی S8 نمی‌دانیم؛ اما سامسونگ قطعا راه‌کارهایی برای صرفه جویی در مصرف باتری در نظر دارد.
 
البته بعید نیست به دلیل مشکلاتی که برای باتری گلکسی نوت ۷ پیش آمد، سامسونگ برای اینکه دیگر چنین مشکلی را در باتری گوشی جدید نبیند، از صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده کند. حتی گفته شده که صفحه نمایش فضای زیادی از روی گوشی را شامل شده و این مقدار ‌به‌نزدیک ۱۰۰ درصد می‌رسد.

برخی از شایعات می‌گویند در سفارشی که برای ساخت قطعات این گوشی داده شده، دکمه‌ی خانه دیده نمی‌شود. این موضوع می‌تواند تاییدی بر شایعات قبلی باشد که در آن‌ها گفته شده بود سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: