کد خبر: ۶۹۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۳
شرفی؛
مربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد که فوتبال کشورمان با درگذشت منصور پورحیدری یک جنتلمن را از دست داده است.
به گزارش خبرداغ، اصغر شرفی در مورد درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: «از دست دادن هر عزیزی برای خانواده و دوستان و بستگانش سخت است. من این ضایعه دردناک را به خانواده پورحیدری، جامعه ورزش و هواداران استقلال تسلیت می‌گویم.»

 

وی ادامه داد: «من و منصورخان بارها در دوران بازیگری مقابل هم بازی کردیم و هیچ وقت اخلاق زننده و بی‌موردی از او ندیدم. فکر نمی‌کنم کسی از پورحیدری خاطره بد در ذهن داشته باشد. واقعاً رفتن او اتفاق تلخی بود و جامعه فوتبال یک جنتلمن را از دست داد.»

 

شرفی در پایان عنوان کرد: «‌فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد که یکی از آنها بدرفتاری با اسطوره‌ها و بزرگانی است که برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند. ما همیشه باید با از دست دادن یک نفر این‌طور دور هم جمع شویم و وقتی اسطوره‌ها زنده هستند باید قدرشان را بدانیم. متأسفانه در فوتبال ایران بدرفتاری موج می‌زند.»

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: