کد خبر: ۶۹۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
تعداد بازدید: ۴۹۸
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد موتورسیکلت با یک دستگاه وانت منجر به مرگ موتور سوار میانسال در جاده لالجین از توابع شهرستان بهار شد.
جان باختن موتورسوار میانسال زیر چرخ وانتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد موتورسیکلت با یک دستگاه وانت منجر به مرگ موتور سوار میانسال در جاده لالجین از توابع شهرستان بهار شد.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: رعایت نکردن فاصله عرضی از سوی راننده موتورسیکلت و بی توجهی به جلو و نداشتن کلاه ایمنی منجر به مرگ این موتور سوار میانسال شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راه با حضور در برنامه های توجیهی و آموزشی در مساجد، مدارس و حسینیه ها همواره به استفاده از کلاه ایمنی تاکید دارد ولی با این وجود بسیاری از دارندگان موتورسیکلت توجهی به این مسئله ندارند و در سوانح رانندگی دچار حوادث جبران ناپذیری می شوند.

رئیس پلیس راه همدان در ادامه گفت: بر اثر بارندگی و ایجاد لغزندگی شب گذشته در آزاد راه همدان به تهران، سه دستگاه خودرو با هم برخورد کردند که منجر به مسدود شدن چهار ساعته این مسیر شد.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: در این سانحه ابتدا یک دستگاه سواری پژو به علت بی توجهی به مسیر مقابل و رعایت نکردن فاصله طولی با کامیون خاور برخورد کرده که منجر به مجروح شدن 2 نفر از سرنشینان پژو شد.

وی افزود: تانکر حامل سوخت که در این مسیر در حال حرکت بود با دیدن این صحنه عجولانه ترمز گرفت که این امر منجر به واژگونی تریلی به روی سواری پژو می شود.

عزیزی یادآور شد: خودروی پژو به طور کامل در این سانحه له شده ولی سرنشینان این خودرو پیش از واژگونی تانکر حامل سوخت از وسیله نقلیه خارج شده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: