کد خبر: ۶۹۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۱۵۴۱
فال روزانه دوشنبه 17 آبان 1395
متولد فروردین : محدودیتهایی که به طور طبیعی باعث می‌شوند یک دوست نزدیک با شما صمیمی‌تر شود اکنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه کردن یک تعریف مشخص برای آن کار مشکلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یک فرد خاص احساس نزدیکی کنید. تلاش شما برای تشریح کردن روابطتان شاید به بن‌بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست که شما این کار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید که شاید شما قبل از اینکه بفهمید که آیا می‌خواهید این کار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنید.

متولد اردیبهشت : اگر چه شما شاید امروز بیش از اندازه جدی باشید، شما می توانید به حد کافی روی توانایی هایتان متمرکز شوید و در مقابل کسانی که سعی می کنند در شما نفوذ کنند ایستادگی کنید. امروز روزی نیست که شما از کارهایی که باید انجام بدهید نگران باشید و در نهایت نگرش های درونی شما بسیار قوی و سازنده خواهند بود. تسلیم ناامنی احساسی روزمره نشوید؛ الان زمان این است که شرایط را بهتر کنید. دیگران در حالی که کمک می کنند تا شما نسبت به قبل با کفایت تر و سازنده تر باشید، به حس اطمینان شما نیز احترام خواهند گذاشت.

متولد خرداد : شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

متولد تیر : فرودین ذهن شما امروز ناآرام و بی تاب شده است، و نمی‌توانید به راحتی افکارتان را سازمان دهی کرده و به عمل تبدیل کنید. شما در حالیکه سعی می‌کنید که بفهمید چه مشکلی پیش آمده، شاید ناامید و مایوس هم بشوید. به جای اینکه به زور بخواهید اتفاقی بیفتد، فقط وقتی آرزوهایتان را ابراز می‌کنید، از این کار لذت ببرید. اگر صبر کرده و تماشا کنید این حس تا فردا شدیدتر خواهد شد. اردیبشهت اگرچه شما الان در نظر افراد دیگر ظاهر آرام و ساکتی دارید، اما نمونه بسیار خوبی برای افراد دیگر هستید (در مورد اینکه چرا باید هنگام قضاوت کردن در مورد کتاب از روی جلد آن احتیاط کنند!). در زیر ظاهر آرام و متینتان شور و غوغایی برپا است و شما احتمالا سعی می‌کنید که آن را پنهان کرده و بروز ندهید. به جای تلاش برای فروخواباندن افکارتان، به خودتان قول دهید که ابدا هیچ کاری نکرده و فقط خودتان را با آنها سرگرم کنید.

متولد مرداد
: امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد.

متولد شهریور
: امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

متولد مهر : اگر به مسافرت رفتن فكر می‌كنید و یا می‌خواهید برای پیك نیك از خانه خارج بشوید، امروز برای برنامه ریزی كردن روز مناسبی است. خوشبختانه اكنون كه شما زیاد ماجراجویی و ریسك پذیری را دوست ندارید راحت‌تر می‌توانید با اوضاع و شریط كنار بیایید. امروز وقتی در مورد یكی از افراد فامیل صحبت می‌كنید می‌توانید به شایعات بی اساس در مورد او گوش بدهید. این سخن بدین معنی نیست كه شما دنبال فضولی كردن در زندگی خصوصی مردم هستید!! بلكه می‌توانید كارهای لذت بخش‌تر دیگری هم انجام بدهید.

متولد آبان
: شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

متولد آذر
: استقلال خود را به رسیمت بشناسید، شما به حدی رسیده اید که بتوانید خودتان به تنهایی استقلال، هوش و رفتار تان را حفظ کنید و آن را به دیگران اثبات کنید. شما شانس و اقبال‌های خوبی را به همراه دارید توصیه می‌کنیم در ابتدا تصمیمی صحیح را اتخاذ کنید و بعد عزم‌تان را جزم کنید و به راه بیفتید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

متولد دی
: شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

متولد بهمن
: به جای اینکه بین ایده‌های جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن را به جایی برسانید. اگر اکنون در میان افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. با وجود اینکه رویاهای شما بسیار دور به نظر می‌رسند اما آنها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به شما نزدیک هستند. زمان خود را از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از آنچه فکرش را بکنید به اهداف تان می‌رسید!

متولد اسفند
: شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: