کد خبر: ۶۹۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۹
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تصادف مرگبار نیسان در اتوبان تهران قم منجر به مرگ راننده شد.
تصادف مرگبار نیسان در اتوبان تهران قم/ راننده جوان جان باختجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 12:50 حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به ربط کریم به سامانه 125 اعلام و نیروهای 2 ایستگاه آتش نشانی به سرعت به محل حادثه اعزام می شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، وی عنوان کرد: مأموران آتش‌نشان تهران که به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام می شوند پس از استقرار در محل، مشاهده می کنند که یک دستگاه نیسان به هنگام حرکت به دلیل نامشخص از مسیر اصلی خارج شده و در حاشیه جاده واژگون شده است.

ملکی گفت: نیسان دچار آتش سوزی شدید شده بود که نیروهای آتش نشانی اطفای حریق را آغاز و تلاش می کنند تا فرد محبوس شده در خودرو را خارج کنند.

وی افزود: آتش‌نشان‌ها به سرعت راننده را از خودرو خارج می کنند اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده، وی جان خود را از دست می دهد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با ایمن سازی محل حادثه، عملیات در ساعت 13:26
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: