کد خبر: ۶۹۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۰
عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی اصلاحات ایجاد شده در شورایعالی اصلاح‌طلبان را در راستای تقویت این شورا ارزیابی کرد.
خاتمی در راستای تقویت شورای‌عالی اصلاح‌طلبان عمل می‌کندبه گزارش خبرداغ ،غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به انتخاب سه عضو فراکسیون امید در شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اعلام کرد: ارزیابی من از عملکرد شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان این است که حرکت این شورا رو به جلو است.

او گفت: انصافاً حجت‌الاسلام خاتمی تدبیر به خرج می‌دهد و به‌راستی از تمامی تجارب سیاست‌ورزی‌اش چه در دوران قبل از انقلاب، چه در زمان وزارت ارشاد و پس از آن در دوران ریاست‌جمهوری و حتی در دوران حاضر که با ممنوع‌التصویری روبرو شده، استفاده می‌کند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این حال اصلاحاتی که در شورایعالی سیاست‌گذاری اتفاق افتاده همگی در جهت تقویت این شورا است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: