کد خبر: ۶۹۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
تعداد بازدید: ۳۲۱
درگذشت منصور پورحیدری سبب شده تا برخی برنامه های تلویزیونی اقدام به جذب پیامک از طریق علاقه مردم به این پیشکسوت کنند.
به گزارش خبرداغ،پیش تر چنین حرکتی را پس از درگذشت ناصر حجازی نیز شاهد بودیم.

 

شیوه نوین این نوع سواستفاده ها را دز زیر مشاهده می کنید؛

 

 

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: