کد خبر: ۶۹۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۲۰
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات همکاری مردم را باعث اشراف اطلاعاتی دانست و گفت: باید سازمان بسیج اطلاعاتی شکل بگیرد، با حضور مردم، رادار اطلاعاتی بدون نقطه کور است.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی امروز در همایش ملی اطلاعات و مردم که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، گفت: خروجی این جلسات باید منجر به برگزاری کمیته مطالعاتی و برنامه‌ریزی شود تا کار خود را به صورت مداوم استمرار ببخشد و با ارتباط با مراکز علمی، دانشگاهی و مدیران به غنای این حرکت کمک کند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: باید با حفظ این ارتباطات زمینه را برای شکل‌گیری سازمان اطلاعات مردمی مهیا کرد و علاوه بر ستاد خبری، سازمانی هم وجود داشته باشد که با مراجعه به مردم و همکاری آنها به صورت بسیجی و با فرهنگ بسیجی فعالیت کند.

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: