کد خبر: ۶۹۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۶۲۴
عباس‌زاده نیازمند تجربه‌؛
بازیکن سابق پرسپولیس به تعویض خود معترض شد و با حالت قهر زمین را ترک کرد اما پس از این اتفاق، تماشاگران سرمربی تیم را تشویق کردند.
به گزارش خبرداغ،دیدار جام حذفی نفت تهران برابر نساجی مازندارن فرصتی دوباره برای محمد عباس‌زاده بود تا خود را به علی دایی نشان دهد.

 

وی که در این فصل به ناچار دوباره به نساجی قائمشهر برگشته تا با درخشش خود در لیگ یک بازگشت مجددی به لیگ برتر داشته باشد، در شکست تیمش در برابر نفت اتفاقاتی را رقم زد که باعث خشم هواداران این تیم شد.

 

عباس‌زاده بعد از نمایش ضعیف خود در این بازی با تصمیم محمود فکری از زمین بازی خارج شد اما اعتراض تند او به سرمربی نساجی و درگیری لفظی با فکری باعث شد تا هواداران نساجی هم در موضع مخالف نسبت به عباس‌زاده که آقای گل لیگ هم است، قرار بگیرند.

 

عباس‌زاده در این دیدار سعی در اثبات دوباره خود به دایی داشت و حتی تلاش نمود با حرکات نمایشی دروازه حریف را باز کند اما چندان موفق نبود و بعد از نمایش ضعیف از زمین خارج شد.

 

حرکات عجیب عباس‌زاده به همین جا ختم نشد و او بعد از پایان بازی برای سرمربی نساجی خط و نشان کشید که یا جای او در این تیم است و یا فکری!

آی اسپورت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: