کد خبر: ۶۹۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۲۸۰
رئیس پیش‌یابی هواشناسی استان مازندران، گفت: طی روزهای گذشته با توجه به بارش‌های شدید باران دمای هوای مازندران ۱۵ درجه‌ای کاهش یافت.
دمای هوای مازندران 15 درجه کاهش یافتبه گزارش خبرداغ ، احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس پیش‌یابی هواشناسی استان در طی روزهای گذشته با توجه به بارش‌های شدید باران و به دلیل کاهش ۱۵ درجه‌ای دما بارش برف اندک در ارتفاعات را شاهد بودیم و این بارش‌ها و ابرناکی تا فردا ادامه دارد.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها از بندرامیرآباد ۴۰ میلی‌متر، ساری ۲۶ میلی‌متر، دشت‌ناز ۲۴ میلی‌متر، نوشهر ۲۱ میلی‌متر گزارش شد.

اسدی تصریح کرد: بیشترین باد از دشت‌ناز و کجور با ۸۶ کیلومتر بر ساعت گزارش داد و هم‌چنین بلده ۶۵ کیلومتر بر ساعت و بابلسر ۶۹ بود.

رئیس پیش‌یابی هواشناسی استان مازندران، یادآور شد: روز شنبه 15 آبان ماه جوی پایدار و با اندکی ابرناک است و دریا نیز با موج کوتاه همراه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: