کد خبر: ۶۹۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۲۹۲
درخشش بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان برای این تیم ادامه دارد.
خودم تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا شومبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،گل ساسان انصارى در بازى امروز برابر فولاد يزد هفتمين گلش از زمان حضور مجدد در لباس قرمز فولاد خوزستان است.

 

پس از اينكه ساسان انصارى از پرسپوليس تهران جدا شد، نعيم سعداوى از او در پست جديدش استفاده كرد و او را به يك مهاجم هدف تبديل كرد و ساسان به خوبي در اين پست جواب داد.

 

البته جدایی این بازیکن از جمع قرمزهای تهرانی با حواشی زیادی همراه شد که البته ستاره این روزهای فولاد امروز در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی اعلام کرد به میل باطنی خودش از پرسپولیس جدا شده و در این خصوص هیچ اجباری برای وی نبوده است.

 

ناگفته نماند علاقه مندان به فوتبال این اقدام انصاری را پسندیده می دانند. چرا که معتقدند حضور ساسان انصاری در پرسپولیس با توجه به درخشش طارمی و امیری به نیمکت نشینی این بازیکن منجر می‌شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: