کد خبر: ۶۹۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۴
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از برخورد زنجیره‌ای 20 دستگاه خودروی سواری و چهار حادثه دیگر در پی تغییر ناگهانی آب و هوا در این کلانشهر خبر داد. آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرداغ، حسن جعفری اظهار کرد: برخورد زنجیره‌ای خودروها مقارن ساعت 5:20 صبح امروز در زیر پل شهید فهمیده به سمت بلوار سپاد در پی لغزندگی خیابان رخ داد.

وی با اشاره به مصدومیت یک نفر در این  تصادف زنجیره‌ای، خاطرنشان کرد: علت دقیق وقوع این حادثه نیز توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: همچنین بر اثر طوفان بامداد امروز یک اصله درخت روی یک دستگاه خودروی سواری در خیابان شیرودی سقوط کرد.

جعفری ادامه داد: احتمال ریزش دیوار در بلوار حکمت، احتمال سقوط داربست در بلوار سجاد و درخت در حال سقوط در طوس 75 از دیگر حوادث مربوط به وزش باد و بارندگی اخیر در مشهد بود که در بازه زمانی 5:10 تا 8:30 صبح امروز در این کلانشهر به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا،با توجه به تغییر ناگهانی آب و هوا آتش‌نشانان 48 ایستگاه آتش‌نشانی کلانشهر مشهد در حالت آماده‌باش کامل هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: