کد خبر: ۶۹۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۷۲
هفته مد لندن یکی از فشن ‌شوهای بین‌المللی است که سالانه دو بار در ماه ‌های فوریه و سپتامبر در لندن برگزار می‌شود. این فشن‌ شو پس از هفته مد نیویورک، هفته مد میلان و هفته مد پاریس بزرگترین رویداد در زمینه مد و فشن در دنیا به شمار می‌رود. ما در اینجا برخی از خاص ترین مدل های لباس های زنانه آن را برایتان آورده ایم.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: هفته مد لندن یکی از فشن ‌شوهای بین‌المللی است که سالانه دو بار در ماه ‌های فوریه و سپتامبر در لندن برگزار می‌شود. این فشن‌ شو پس از هفته مد نیویورک، هفته مد میلان و هفته مد پاریس بزرگترین رویداد در زمینه مد و فشن در دنیا به شمار می‌رود.

کلکسیون هایی که در این هفته به نمایش گذاشته می شود توسط طراحان برجسته طراحی شده اند که  ما در اینجا برخی از خاص ترین مدل های لباس های زنانه آن را برایتان آورده ایم.

مدل های خاص لباس در هفته مد لندن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: