کد خبر: ۶۹۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۲۳۱
اولیایی؛
مدیرعامل سابق استقلال معتقد است که مدیران وقت استقلال رفتار مناسبی در حدشان و منزلت باشگاه استقلال انجام ندادند.
به گزارش خبرداغ،سید کاظم اولیایی در خصوص مصاحبه علیرضا منصوریان و واگو کردن بندهایی از قراردادهای بازیکنان استقلال که به آنها در صورت عدم تحقق وعده های مالی باشگاه اجازه جدایی می دهد اظهار داشت: «آقایانی که برای استقلال تصمیم می گیرند و قراردادهای بازیکنان این تیم را هم بستند، انگار خودشان نمی دانند که مدیر چه مجموعه ای هستند و استقلال چقدر بزرگ است. برای همین با یکسری بازیکن قراردادهایی بسته اند که در حد شأن و منزلت استقلال نیست.»

 

اولیایی گفت: «استقلال نام بزرگی در فوتبال ایران است. دو ستاره به نشانه دو بار قهرمانی در آسیا روی پیراهن این تیم نقش بسته و نام استقلال از همه فوتبالیست ها بزرگ تر است. برای من قابل باور نیست که یک بازیکن هر چقدر هم که بازیکن بزرگی باشد بخواهد برای استقلال شرط و شروط مالی بگذارد. استقلال برندی است که هر فوتبالیستی در آسیا باید به پوشیدن پیراهن آن افتخار کند. مگر می شود برای استقلال شرط گذاشت؟ آن هم نه یکی و دو تا بازیکن. 10 بازیکن بیایند و برای استقلال شرط بگذارند و مدیران باشگاه هم قبول کنند.»

 

مدیرعامل سابق استقلال گفت: «وقتی در قرارداد بستن با بازیکنان شأن باشگاه را پایین می آورند، چطور انتظار دارند که تیم در حد و اندازه قهرمانی بازی کند و نتیجه بگیرد؟»

هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: