کد خبر: ۶۹۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۴۱۹
سرپرست انتظامی شهرستان "قائم شهر"، از شناسايی و دستگيری زوج سارق منزل با 32 فقره سرقت و کشف نيم کيلو طلا و جواهرات سرقتی خبر داد.
اعتراف زوج شمالی به 32 سرقتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان، سرپرست انتظامی شهرستان "قائم شهر"، از شناسايی و دستگيری زوج سارق منزل با 32 فقره سرقت و کشف نيم کيلو طلا و جواهرات سرقتی خبر داد.
 
سرهنگ شعبان مهری اواتی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از منزل یکی از شهروندان ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی رد یک دستگاه خودرو را در این سرقت شناسایی کردند و با شناسایی خودرو در یکی از میادین اصلی شهر، این خودرو را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.
 
سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر، خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف و زوج سارق را دستگیر کردند.
 
سرهنگ مهری، گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 32 فقره سرقت منزل اقرار کردند و در بازرسی از خودروی آنان نیم کیلو طلا و جواهر آلات سرقتی کشف شد.

سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: