کد خبر: ۶۹۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی به برگزاری مناسبتهای خارجی با توجه به وجود مراسم های ملی و مذهبی در کشورمان نداریم.
به گزارش خبرداغ،محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس پیرامون برگزاری جشن هالووین در برخی از مدارس تهران گفت: خوشبختانه در تقویم کشور ما مناسبتهای ملی و مذهبی بسیاری برای برگزاری جشن وجود دارد که باید به آن استناد کنیم.

به گزارش میزان، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ما بدون شک نیاز به نشاط و آرامش دارند اما توصیه ما به مسئولان این است که وقتی می خواهند جشن بگیرند مبنا را مناسبتهای ملی و مذهبی خودمان قرار دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نیازی به استفاده از مراسم های کشورهای خارجی با توجه به وجود مناسبتهای ملی و مذهبی در کشورمان احساس نمی شود.

عارف در پایان گفت: انتظار است که مسئولین با دقت بیشتری وارد عمل شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: