کد خبر: ۶۹۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۲۵۶
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در بیانیه ای از اقدامات وزیر امور خارجه و مذاکر کنندگان هسته ای ایران در برجام تشکر کردند.
به گزارش خبرداغ،علیرضا رحیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با  ایرنا افزود: بعد از اولین گزارش 6 ماهه روند اجرای برجام که روز یکشنبه در مجلس قرائت شد، نمایندگان بیانیه ای برای تشکر از اقدامات رییس دستگاه دیپلماسی و مذاکراه کنندگان هسته ای ایران تهیه کردند.
وی با یادآوری این نمایندگان در حال امضاکردن این بیانیه هستند، اظهار داشت: این بیانیه که در اختیار بنده است و تعداد امضاهای آن تاکنون به دویست نفر رسیده است و به احتمال زیاد امضاهای آن افزایش می یابد.

وی ادامه داد: ما در این بیانیه از اقدامات وزارت امور خارجه، تیم هسته ای و همه مسوولانی که در پیشبرد روند برجام فعالیت داشتند تشکر و تقدیر کرده ایم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به دلیل این که هفته آینده مجلس شورای اسلامی تعطیل است این بیانیه دو هفته آینده تقدیم هیات رییسه مجلس می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: