کد خبر: ۶۹۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۳۶۳
مهاجم استقلال گفت خودتان به جای من تکذیب کنید؛
باشگاه استقلال با ابزاری به اسم جریمه سنگین، مهاجم استقلال را وادار کرد در قبال تکذیب مصاحبه اش سکوت اختیار کردند!
به گزارش خبرداغ،کاوه رضایی که قول داده بود بعد از بازی حذفی استقلال درباره جدایی از این تیم و حضور در لیگ چین حرف بزند، در حال گفتگو با خبرنگاران با پیام درگوشی فرستاده باشگاه، از پاسخگویی خودداری کرد.

 

اما دیروز با بیش از 24 ساعت تاخیر گفت: «منصوریان هم می داند من از چین پیشنهاد دارم و فعلا مدیر برنامه من موضوع را پیگیری می کند اما تصمیم نهایی را خودم می گیرم.»

 

باشگاه استقلال هم دو ساعت بعد این مصاحبه را روی سایت خودش تکذیب کرد و مدعی شد کاوه گفته مصاحبه ای نکرده است.

 

اما یک منبع آگاه در این خصوص گفت: «کاوه قصد تکذیب مصاحبه را نداشت و گفت حرفی که زده را پس نمی گیرد اما یکی از مدیران استقلال به او گفت در این صورت جریمه سنگین می شود که کاوه هم رضایت داد آنها از قول خودشان در سایت باشگاه استقلال مصاحبه او را تکذیب کنند.»

 

این منبع خبری اضافه کرد: «وقتی خبرنگار به رضایی زنگ زد و گله کرد چرا حرفی که زده از طرف باشگاه تکذیب شده، کاوه جواب داد؛ خودشان از طرف من تکذیب کردند و کاری هم از دست من ساخته نیست. پولی نگرفته ام که حالا جریمه هم بدهم!»

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: