کد خبر: ۶۹۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۳۵۱
روستوف در آخرین ثانیه ها باخت؛
تیم فوتبال روستوف روسیه در شب گلزنی سردار آزمون مغلوب اتلتیکو مادرید اسپانیا شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان هشت دیدار از گروه های اول تا چهارم برگزار شد که در مهم ترین بازی بارسلونا در خانه منچستر سیتی سه بر یک مغلوب شد.

 

ضمن اینکه سردار آزمون ستاره ایرانی روستوف هم در بازی تیمش در خانه اتلتیکو مادرید موفق به گلزنی شد اما تیمش در آخرین ثانیه ها شکست را پذیرا شد.

 

نتایج بازی های برگزار شده به شرح زیر است:

 

 

* گروه A

- بازل یک - پاری سن‌ژرمن 2

در نیمه نخست پاریسی‌ها با گل «متویدی» پیش افتاد، اما تیم سوییسی گل خورده را در نیمه دوم جبران کرد.

 

- لودوگورتس 2 - آرسنال 3

در نیمه نخست در عین ناباوری دو بار دروازه آرسنال باز شد. گل‌های تیم بلغارستانی توسط «جاناتان کافو» و «کلودیو» در دقایق 12 و 15 به ثمر رسید، اما در ادامه با گلزنی «گرانیت ژاکا» و «اولیور ژیرو» توپچی‌های لندن گل‌های خورده را جبران کردند و بازی با تساوی دو بر دو در نیمه اول به پایان رسید. آرسنال در نیمه دوم توسط «مسوت اوزیل» گل سوم را به ثمر رساند و شکست را با پیروزی عوض و به دور بعد صعود کرد.

 

در این گروه آرسنال و سن ژرمن 10 امتیازی هستند.

 

 

* گروه B

- بنفیکا یک - دیناموکیف صفر

تک گل بازی در دقیقه آخر نیمه اول توسط «ادواردو سالویو» از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 

- بشیکتاش یک - ناپولی یک

دیدار این دو تیم از ساعت 21 و 30 دقیقه برگزار شد و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

 

* گروه C

- منچسترسیتی 3 - بارسلونا یک

لیونل مسی در دقیقه 21 گل نخست را برای بارسا به ثمر رساند، اما گوندوغان در دقیقه 39 گل تساوی را وارد دروازه مهمان کرد. با شروع نیمه دوم دی بروین از روی ضربه آزاد گل دوم میزبان را به ثمر رساند. گوندوغان گل دوم خود را در دقیقه 74 به ثمر رساند.

 

- مونشن گلادباخ یک - سلتیک یک

برای نمانیده ژرمن‌ها استیندل در دقیقه  32 و گلزنی کرد

 

 

* گروه D

- آیندهوون یک - بایرن مونیخ 2

ابتدا میزبان توانست دروازه بایرن را باز کند، اما روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. لواندوفسکی گل پیروزی را در نیمه دوم وارد دروازه آیندهوون کرد.

 

- اتلتیکومادرید 2 - روستوف یک

برای میزبان گریژمان 2 گل، روی پاس گل سردار در دقیقه 29 و 94 و آزمون در دقیقه 30 برای روستوف گلزنی کردند.

 

سردار آزمون از ابتدا در ترکیب روستوف حضور داشت و ابتدا روی یک اشتباه پاس گل اول اتلتیکو را مهیا کرد و در ادامه یک دقیقه بعد با گشودن دروازه اوبلاک برترین دروزاه بان لالیگا اشتباهش را جبران کرد.

مهاجم ملی پوش کشورمان در ادامه در دقیقه 57 از داور کارت زرد دریافت کرد و در نهایت در دقیقه 70 جای خود را به موسی دومبیا داد. سعید عزت اللهی روز نیمکت حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: