کد خبر: ۶۹۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۳۹۹
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا با برگزار یک بازی بین پیکان و آلومینیوم اراک پیگیری می شود.
در یک هشتمبه گزارش خبرداغ ،  سایر بازیهای این مرحله هم 5شنبه و جمعه برگزار می شود تا ترکیب نهایی 16 تیم مرحله یک هشتم مشخص شود. حضور تیمهای سایپا، شهرداری فومن، تراکتورسازی، برق جدید شیراز، نفت و گاز گچساران، ماشین سازی، شهرداری ماهشهر و استقلال در یک هشتم قطعی است.

 

* سایپا با پیروزی 2 بر یک برابر بادران یکی از تیمهای یک هشتم است. رقیب آنها در این مرحله، برنده بازی نفت مسجدسلیمان و پدیده است که 14 آبان در مسجدسلیمان برگزار می شود.

 

* پیکان فردا برای حضور در جمع تیمهای یک هشتم از آلومینیوم اراک میزبانی می کند. برنده این بازی در یک هشتم به مصاف برنده بازی سپاهان و پارس جنوبی می رود که 14 آبان به میزبانی اصفهانی ها برگزار می شود.

 

* شهرداری فومن با سرمربیگری حسن اشجاری با پیروزی برابر شهرداری تبریز راهی یک هشتم شده است. حریف آنها در این مرحله، برنده بازی نساجی و نفت است که 13 آبان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

 

* استقلال با پیروزی یک بر صفر برابر مس به یک هشتم رسیده است. حریف آنها در این مرحله، برنده بازی صبا وشهدای گروس بیجار است که 13 آبان در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود.

 

* ماشین سازی با پیروزی 2 بر یک برابر خونه به خونه، خودش را به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی رسانده است. آنها در مرحله یک هشتم باید با برنده دوئل ذوب آهن و اکسین البرز روبرو شوند که 13 آبان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

 

* شهرداری ماهشهر با پیروزی 2 بر یک برابر نفت امیدیه خودش را به یک هشتم رسانده است. حریف آنها در این مرحله برنده دوئل گسترش فولاد و مس رفسنجان است که 14 آبان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

 

* فولاد یزد و فولاد، 13 آبان در ورزشگاه نصیری یزد به دیدار هم می روند تا یکی از تیمهای مرحله یک هشتم را معرفی کنند. حریف آنها در این مرحله، برنده دوئل نفت و گاز گچساران و راه آهن است که قرار بود 14 آبان در گچساران برگزار شود ولی با توجه به انصراف راه آهن، انجام نخواهد شد.

 

* تنها بازی مرحله یک هشتم که تکلیفش مشخص شده بین تراکتورسازی و برق جدید شیراز برگزار می شود.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: