کد خبر: ۶۹۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۹
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از یک هفته دیگر در تمرینات شرکت خواهم کرد.
بنگر: به جز پرسپولیس و ما تیم های دیگر هم مدعی هستندبه گزارش خبرداغ ، محسن بنگر درباره وضعیت فعلی خود اظهار داشت: خدا را شکر روند بهبود مصدومیت به خوبی پیش می‌رود و زیر نظر دکتر رحیمی مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارم.در این مدت فیزیوتراپی و استخر در دستور کارم قرار گرفت و با تشخیص دکتر معالجم، از یک هفته دیگر می‌توانم بدون درد با تراکتورسازی تمرین کنم.سعی می کنم خودم را خیلی زود به شرایط ایده‌آل برسانم و برای تراکتورسازی به میدان بروم.


وی درباره اینکه چه زمانی با مشکل مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شد گفت: منقبل از شروع لیگ با این مشکل مواجه شدم.در تهران یک بازی دوستانه با استقلال خوزستان انجام دادیم که در آن مسابقه خیلی بد روی زمین افتادم و درد کمرم شروع شد.آن زمان زیاد این درد را جدی نگرفتم تا اینکه بیشتر شد و اذیتم کرد اما الان خوشحالم که تا 70 درصد خوب شدم.امیدوارم با قدرت برگردم و این دوری را جبران کنم.


بنگر در ارتباط با اینکه برخی تراکتورسازی و پرسپولیس را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانند گفت: ما مدعی هستیم و پرسپولیس هم تیم خوب و پرقدرتی است.طبیعتا این دو تیم در حال حاضر مدعیان جدی هستند اما معتقدم فقط ما و پرسپولیس مدعی نیستیم و تیم های دیگر هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند که می توان به استقلال، سپاهان و چند تیم دیگر اشاره کرد.

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: