کد خبر: ۶۹۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
تعداد بازدید: ۵۴۷
نماینده مردم رباط کریم در مجلس دهم گفت: درخواست دارم آقایان مشخص کنند رابطه‌شان با فتنه چیست. خود افراد اصلی فتنه هم آقا کد دادند اگر عذرخواهی کنند، مشکلی ندارند.
صالحی امیری رابطه‌ خود با فتنه را مشخص کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام سیدحسن نوروزی در مخالفت با سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه نوبت بعدازظهر امروز خطاب به رییس جمهور گفت: شما را فردی منصف می‌دانم اما شما از ایثارگران کسی را در کابینه انتخاب نکردید و انتظار داشتیم در معرفی این وزرا این کار را می‌کردید.

او با بیان اینکه نسبت به برنامه‌های آقای صالحی امیری انتقاد دارم، خطاب به نمایندگان گفت: مرده‌باد و زنده‌باد زمانی ارزش دارد که ما تکلیف شرعی خود را انجام بدهیم. آقا می‌فرمایند خط قرمز فتنه است و ما مقلد آقا هستیم لذا درخواست دارم آقایان مشخص کنند رابطه‌شان با فتنه چیست. خود افراد اصلی فتنه هم آقا کد دادند اگر عذرخواهی کنند، مشکلی ندارند. باید انقلاب خود را نگاه داریم لذا خط قرمز ما فتنه است.

نماینده رباط کریم در مجلس دهم تصریح کرد: اهداف حوزه فرهنگ و مبارزه با نفوذ فرهنگی است که هدف اصلی نظام در حوزه فرهنگ هم است که در برنامه‌های شما ندیدم. چگونه با نفوذ فرهنگی مبارزه می‌کنید. دستاوردهای جمهوری اسلامی و فرهنگ‌سازی در زمینه الگوی مصرف و تهیه پیوست فرهنگی در برنامه شما دیده نمی‌شود.

نوروزی افزود: چگونه با نفوذ فرهنگی مبارزه می‌کنید. دستاوردهای جمهوری اسلامی و فرهنگی‌سازی در زمینه الگوی مصرف و تهیه پیوست فرهنگی در برنامه شما دیده نمی‌شود. در زمینه تحول فرهنگی در کشور و در این وزارتخانه که از مظلوم‌ترین وزارتخانه‌هاست، چه برنامه‌ای دارید. اهداف کلان بیان شده اما اهداف عملیاتی ضعیف است و دیده نمی‌شود. در این موارد توضیح دهید. از مشکلات معضلات فرهنگی بحث سینما کتاب رسانه و دیجیتال و کانون‌های فرهنگی است و انتظار داریم برنامه دهید. عدم برنامه و ممانعت از کالاهای فرهنگی مضر در برنامه شما وجود دارد اما برای جلوگیری از سیاسی شدن وزارتخانه فرهنگی چه برنامه‌ای دارید. بعضی از ادارات، فرهنگسراها را به دفاتر انتخاباتی تبدیل کردند. نوع همکاری نهادهای اجتماعی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خصوصی‌سازی فرهنگی را توضیح دهید؟ یکی از دغدغه‌های رهبری نفوذ فرهنگی و تهاجم فرهنگی است، برنامه‌های خود را توضیح دهید زیرا مراجع نیز در این باره نگران هستند. ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های فرهنگی است، اوقاف یکی از این ظرفیت‌هاست، آیا برنامه‌ای عملیاتی برای برای وضع فرهنگی جامعه دارید؟

نماینده مردم رباط کریم گفتک به منظور تعامل با صدا و سمیا و سایر حوزه‌های فرهنگی چه برنامه‌ای دارید؟ یکی از راه‌های از بین بردن ایران‌هراسی و اسلام‌ستیزی، شناسایی ایران به فضای بین‌المللی است چه برنامه‌ای دارید؟ مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی فرمودند به اندازه جممهوری اسلامی اهمیت دارد، چه برنامه‌ای دارید؟ به همین منظور مقام معظم رهبری در سال ۸۹ ارکان فرهنگی را تبیین فرمودند، شما چه برنامه‌ای دارید؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: