کد خبر: ۶۹۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: ۳۲۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از ایجاد دوره دانشگاهی کاردانی گردشگری بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد استقبال کرد.
استقبال از ایجاد دوره کاردانی گردشگری در چهارمحال‌وبختیاریبه گزارش خبرداغ ،بهمن عسگری سوادجانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری دوره دانشگاهی کاردانی گردشگری بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد، اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه گردشگری، توسعه علمی آن است. تحصیل دانشجویان در رشته گردشگری می‌تواند در ایجاد هتل‌ها، کمپین‌های گردشگری و اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی کمک شایانی کرده و مدیریت جهانگردی و فنون گردشگری را به صورت علمی و آکادمیک آموزش دهد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک جایگاه علمی در کنار گردشگری می‌تواند نقش بسزایی در توسعه این رشته که از ظرفیت‌های استان است، ایفا کند.

عسگری سوادجانی تاکید کرد: این نهاد می‌تواند با انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقات، فرصت‌ها و تهدیدات و نقاط ضعف و قدرت گردشگری استان را شناسایی کرده و  راه‌کارهای علمی ارائه دهد تا از این راه‌کارها در راستای توسعه استفاده شود.

وی ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی به منظور ایجاد این رشته دانشگاهی که از نیازهای استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مقالات و نتایج علمی پژوهشگران جهاد دانشگاهی در راستای برداشتن قدم‌های موثر به منظور توسعه استان و ایجاد اشتغال بهره لازم را خواهد برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: