کد خبر: ۶۸۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۴۰۲
احمد نوراللهی برنامه خاصی برای جداشدن از پرسپولیس پیش روی خودش می‌بیند.
بازیکن ناراضی پرسپولیس در انتظار رسمی‌شدن پیشنهاد جدیدبه گزارش خبرداغ ، اوضاع احمد نوراللهی در پرسپولیس خوب نیست. او سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشت اما امسال به نیمکت پیچ شده است و گاهی برای خالی نبودن عریضه یکی دو دقیقه به میدان می‌رود. اما تحمل این وضعیت هم برای او راحت نیست.

 

نوراللهی در دوراهی پیچیده و بزرگی قرار گرفته است. او در حال حاضر دانشجو است و با استفاده از معافیت تحصیلی مشغول بازی در پرسپولیس است. او می‌تواند با ادامه همین وضعیت در پرسپولیس بماند. اما نیمکت نشینی را هم اصلا دوست ندارد. راه دوم برای او رفتن به تراکتورسازی و گذراندن دوره سربازی است. نوراللهی می‌تواند از ادامه تحصیل انصراف بدهد که در این صورت سرباز می‌شود و باید در یک تیم نظامی بازی کند.

 

این دو راه پیش پای نوراللهی هست. یا به عنوان دانشجو در پرسپولیس بماند یا به تراکتورسازی برود و سربازی‌اش را بگذراند. شرایط البته در تبریز برای او فراهم است. سینا عشوری به تازگی رباط صلیبی پاره کرده و تا آخر فصل بیرون می‌ماند. نوراللهی می‌تواند در تراکتورسازی جای او را بگیرد. اما در پرسپولیس واقعا مشخص نیست چه آینده ای انتظار او را می‌کشد. چون کامیابی‌نیا هم در ترکیب پرسپولیس خوب بازی می‌کند و نمی‌شود در این باره به برانکو ایراد گرفت.

 

به نظر می‌رسد برای روشن شدن وضعیت نهایی نوراللهی منتظر نیم فصل باشیم. او منتظر درخواست رسمی تراکتورسازی است. اگر این درخواست برسد او به تبریز می‌رود وگرنه در پرسپولیس می‌ماند و به هیچ تیم دیگری نمی‌رود.

 

آی اسپورت


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: