کد خبر: ۶۸۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۳۹۰
احمد ریواده فرماندار شهرستان راز و جرگلان در نشست مشترک با محمود کریم‌پور مدیر شعب پست‌بانک استان خراسان‌شمالی از حمایت‌های این بانک برای توسعه مشاغل خرد بویژه در حوزه‌های کشاورزی و دامپروی قدردانی نمود.
قدردانی فرماندار راز و جرگلان از حمایت‌های پست بانک ایران از مشاغل خردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: وی ضمن قدردانی از خدمات این بانک در راستای توسعه و رونق اقتصادی مناطق روستائی و محروم گفت: استفاده حداکثری از توانمندی‌های این بانک موجب جذب منابع در حوزه روستائی برای اشتغال‌زائی و تأمین نقدینگی موردنیاز روستائیان می‌شود.
ریواده با اشاره به سطح رضایتمندی از خدمات و اعتماد روستائیان پست‌‌بانک‌ایران، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه نمایندگان باجه‌های خدمات بانکی، ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین ساماندهی باجه‌های نمایندگی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: این روند باید در راستای رونق اقتصادی منطقه راز و جرگلان ادامه پیدا کند.
فرماندار راز و جرگلان اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده این بانک درسطح کشور را ضروری دانست و در این راستا بر تعامل پست‌بانک شهرستان و باجه نمایندگی آن با شرکت‌های تعاونی، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها جهت اطلاع‌رسانی خدمات این بانک تأکید کرد.
همچنین محمود کریم‌پور در نشست مذکور به تشریح اقدامات بانک درسطح استان پرداخت و گفت: این بانک با حمایت مسئولان استان و فرمانداران شهرستان‌های تابعه می‌تواند در رفع خلاء بانکی و مهاجرت‌زدائی مناطق روستایی و محروم مؤثر باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: