کد خبر: ۶۸۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۲۶۰
هواداران تیم فوتبال استقلال مهاجم تیم خود را که قصد جدایی دارد تشویق کردند.
تشویق بازیکن جدایی‌طلب استقلال در ورزشگاه آزادیبه گزارش خبرداغ ، استقلال و مس کرمان از ساعت 16:35 امروز (دوشنبه) در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

 

* منصور ابراهیم‌زاده همراه بازیکنان مس کرمان به داخل زمین آمد و روی نیمکت نشست تا نظاره‌گر گرم کردن بازیکنانش باشد. 

 

* استقبالی از این بازی نشده و تنها حدود 500 نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. این تعداد در چند نوبت کاوه رضایی مهاجم تیم خود را تشویق کردند. این در حالی است که صحبت‌هایی مطرح شده که مهاجم استقلال قصد جدایی از آبی‌پوشان را دارد.

 

* بهنام برزای با دیدن منصور ابراهیم‌زاده به سمت او رفت و با او خوش و بش کرد.

 

* ترکیب تیم مس کرمان اعلام شد که براین اساس رضا حیدری، بهنام داداشوند، محمدرضا زینال‌خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده‌روح، محسن دلیر، فرزاد حسین‌خانی، میلاد پورصف‌شکن، علیرضا قاسمی، محمدوحید اسماعیل‌بیگی و علیرضا ابراهیمی از ابتدا به میدان می‌روند.

 

* علی قربانی، میلاد زکی‌پور، میثم مجیدی، سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، بهنام برزای و فرشید اسماعیلی نیمکت‌نشینان استقلال در این دیدار خواهند بود.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: