کد خبر: ۶۸۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۵۸۴
آبی پوشان در چارچوب رقابت های جام حذفی میزبان تیم مس کرمان هستند. دیداری که در مرحله یک شانزدهم نهایی این مسابقات برگزار خواهد شد.
اظهارات منصوریان درباره امید ابراهیمی و منصور پورحیدریبه گزارش خبرداغ ، شاگردان منصوریان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان تیم مس کرمان هستند و به همین منظور اردوی تیم استقلال از بعد از ظهر روز گذشته در هتل همای تهران آغاز شد.

 

در جریان این اردو استقلالی‌ها دور هم جمع بودند و درباره بازی با مس کرمان صحبت می‌کردند که در این میان صحبت به سمت امید ابراهیمی کشیده شد. منصوریان خطاب به بازیکنانش چنین توضیح داد: «امید ابراهیمی با این حالش می‌خواست بیاید و بازی کند. من و رحمتی با او حرف زدیم و گفتیم نیاید و کنار خانواده‌اش باشد. وضعیت امید همینطوری سخت است. او می‌گفت اگر نیاز است می‌توانم بیایم ولی به او گفتیم تو نیا بچه ها جایت را پر می کنند. حالا به خاطر امید باید برنده این بازی باشیم.»

 

البته منصوریان در خصوص منصورخان پورحیدری هم صحبتهایی با بازیکنانش داشت و به آنها گفت که هرطوری شده به خاطر ابراهیمی و منصورخان باید این بازی را برده و به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی صعود کنیم. 

 

بازیکنان استقلال به منظور همدردی با امید ابراهیمی، امروز با نوارهای مشکی بازی می‌کنند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: