کد خبر: ۶۸۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۴۱۹
درخشان؛
سرمربی سابق پرسپولیس مهم ترین مشکل فعلی این تیم را از دست دادن موقعیت های گل می داند.
به گزارش خبرداغ ،حمید درخشان درباره بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت و برد این تیم اظهار داشت: «بازی تیم خوب بود اما باز هم مانند گذشته نتوانستند از همه موقعیت های گل استفاده کنند و چندین شوت بازیکنان بدون دلیل از بین رفت. در این چند سال اخیر مشکل گلزنی بازیکنان پرسپولیس از بین نرفته و این مشکل همچنان بر قوت خود باقی‌مانده است.»

 

وی به علت این موضوع اشاره کرد و گفت: «بخش اعظم این مشکل به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد. زمانی که بازیکن تمرکز کافی ندارد و از طرفی هم مربی با او تکنیکی کار نمی‌کند طبیعی است که این اتفاقات می افتد. در حال حاضر بر روی بازیکنان پرسپولیس فشار زیاد است و باید این مشکل را برای بازی‌های بعد برطرف کنند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه فرصت سوزی ها در تیم زیاد است، عنوان کرد: «متأسفانه در بازی‌های پرسپولیس این موضع امری طبیعی شده است و اگر کادر فنی به صورت جدی با آن برخورد نکنند در آینده برای تیم مشکل ساز خواهد شد. از تمام موقعیت هایی که تیم در این نود دقیقه برای گلزنی در اختیار داشت بازیکنان تنها از یک مورد آن توانستند استفاده کنند که این از نظر آماری برای یک تیم چندان مطلوب است. درست است تیم پیروزی به دست آورده است اما آن را به قیمت از دست دادن تمام فرصت های گلزنی از دست داده که برای تیم خطرآفرین خواهد بود.»

 

درخشان با بیان اینکه تیم پرسپولیس حریف دست و بسته ای نبود، عنوان کرد: «نفت آبادان از تیم های خوب لیگ است چرا که این تیم توانسته استقلال و سپاهان را شکست دهد و مقابل استقلال خوزستان هم به تساوی رسید پس حریف قدرتمندی محسوب می‌شد که خوشبختانه بازیکنان هم توانستند در این دیدار خوب ظاهر شوند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازیکنان دیگر و همچنین رامین رضاییان گفت: «اضافه شدن او به تیم شرایط را بهتر خواهد کرد ضمن اینکه در پست جدیدش بازی می‌کند او در ارسال‌ها و اضافه شدن به حملات قدرت بالایی دارد و تیم با وجود او شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. البته برخی بازیکنان مدت‌ها در تیم ملی حضور داشتند و در لیگ بازی نمی‌کردند به همین دلیل شاید هماهنگ شدنشان با یکدگیر کمی مشکل باشد.»

 

درخشان با بیان اینکه تیم جنگنده کار کرد، گفت: «تیم از بعد فنی ایرادی نداشت و تنها مشکل گلزنی دارند. بازیکنان جنگنده کار کردند و از این بابت قابل تقدیر است.»

 

وی همچنین به حواشی در تیم اشاره کرد و گفت: «تیم های بزرگ همیشه دچار حاشیه می‌شوند، اما مهم این است که مدیریت تیم آن را کنترل کتد. بازیکنان دچار حاشیه شدند اما مهم بردی بود که به دست آوردند. به هر حال به نظرم مهمترین مشکل پرسپولیس این روزها عدم گلزنی بازیکنان است که البته این مورد هم در تیم ملی وجود دارد و باید مربیان آن را برطرف کنند.»

پانا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: