کد خبر: ۶۸۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۱۷
ماهینی؛
مدافع راست پرسپولیس گفت: «باید در بازی نفت آبادان حداقل 4 گل می زدیم و خوشحالم که در نهایت این بازی را بردیم و دوباره به صدر جدول بازگشتیم.»
به گزارش خبرداغ،حسین ماهینی با حضورش در پرسپولیس به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کرد و این روزها یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ است.

 

اظهارات ماهینی را در ادامه می خوانید:

 

* پرسپولیس برد شیرینی را در برابر نفت آبادان به دست آورد.

- واقعا بازی سنگینی بود اما در این بازی کاملا سوار بر بازی بودیم و توانستیم موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم اما با بد شانسی توپ هایمان تبدیل به گل نشد. باید در این بازی حداقل 4 گل می زدیم و خوشحالم که در نهایت این بازی را بردیم و دوباره به صدر جدول بازگشتیم.

 

* قبول داری پرسپولیس در خط حمله کمی کم دقت است.

- البته این را باید بگویم که ما کمی هم بدشانس هستیم و دیدید که در بازی برابر نفت توپمان به تیرک خورد و شاید اگر گل می زدیم شرایطمان خیلی بهتر می شد و می توانستیم راحت تر بازی کنیم اما این طبیعت فوتبال است و همین اتفاقات باعث زیبایی فوتبال می شود.

 

* فکر می کنی پرسپولیس می تواند همین روند را ادامه دهد؟

- پرسپولیس واقعا کار سختی را پیش رو دارد زیرا تمام تیم ها با انگیزه ای دو چندان در برابر پرسپولیس ظاهر می شوند و این کار را برای ما سخت می کند. باید تلاش کنیم تا در هر بازی همین طور با قدرت ظاهر شویم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

* به تیم ملی هم فکر می کنی؟

- من قبلا به تیم ملی دعوت شده ام و دوست دارم دوباره دعوت شوم. البته سری قبل که دعوت شده بودم به خاطر کارت پایان خدمت نتوانستم به اردوی تیم ملی بروم و امیدوارم که دوباره کی روش من را به تیم ملی دعوت کند.

 

* به نظر می رسد زوج تو و رامین رضاییان در تیم جواب داده است.

- خوشحالم که تیم نتیجه گرفته است و در تیم از من گرفته تا رامین تا تمام بازیکنان تمام تلاششان برای نتیجه گرفتن تیم است و هیچ کس به خودش فکر نمی کند و همین دلیل موفقیت پرسپولیس است.

 

* به نظر می رسد قدم فرزندت برای تو خوش یمن بوده است.

- واقعا از این موضوع خوشحال هستم و باید بگویم که قدم مایسا نه برای من بلکه برای تیم خوش یمن بوده است.

 

* با بازیکنان هماهنگ کرده بودی که این شادی گل را انجام بدهی؟

- من از تک تک بازیکنان ممنونم که در این مدت به من تبریک گفتند و باید این را هم بگویم که بله و می خواستیم این گل را به دخترم تقدیم کنیم.

 

* اگر خودت هم گل بزنی سوپرایزی برای او داری؟

- بله و امیدوارم که بتوانم در بازی بعد گل بزنم و دوباره گلم را تقدیم به مایسا خانوم کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: