کد خبر: ۶۸۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۴۷۰
بال راست پرسپولیس تاکید کرد از دوران کودکی عاشق این تیم بوده و حتی پیشنهاد منصور پورحیدری را هم برای رفتن به استقلال رد کرده است.
پیشنهاد استقلال را رد کردم چون پرسپولیسی دوآتشه هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، رامین رضاییان دومین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر می گذارد. او با وجود آنکه در تابستان هواداران پرسپولیس را ناراحت کرد اما این باعث نشده تا از محبوبیت او کم شود و این به خاطر تعصبی که به پیراهن سرخ پوشان دارد و البته بازیهای درخشانی است که به نمایش گذاشته است.

 

رضاییان در نخستین فصل حضورش در پرسپولیس عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داد. او در فصل جاری چهار بازی روی نیمکت نشست اما در دو دیدار اخیر فرصت بازی پیدا کرد و توانست در دیدار برابر صنعت نفت پاس زیبایی به طارمی بدهد.

 

این بازیکن تاکید دارد که از ابتدا پرسپولیسی بوده و حتی پیشنهاد منصور پورحیدری برای رفتن به استقلال را رد کرده است.

 

رضاییان که در برنامه سرخ آبی ها شرکت کرد، گفت: هنوز مکالمه ای که منصورخان با من داشته در گوشم است. او با من صحبت کرد و خواست که استقلالی شوم. پیشنهادی که وی به من داده بود رنگین تر از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس بود. اما همان جا از منصورخان خواستم اجازه دهد که پرسپولیسی شوم چرا که من به پرسپولیس علاقمند بودم . به ایشان گفتم اجازه بدهید به حرف دلم گوش دهم… هنوز این مکالمه در ذهنم است که چقدر خوب برخورد کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: