کد خبر: ۶۸۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۶۸۶
بیژن طاهری، پیشکسوت استقلال برخلاف نظر سایرین، بختیار رحمانی را بازیکنی خوب برای استقلال می داند.
حمایت همه جانبه از هافبک استقلال: منتقدان به ناصر محمدخانی هم ایراد می گرفتند!به گزارش خبرداغ ،او مثالی برای صحبت هایش می آورد که نشان می دهد بازیکنان بزرگ در سال اول حضورشان در تیم های بزرگ پایتخت دچار مشکل می شوند: زمانی که ناصر محمدخانی از بانک ملی به پرسپولیس آمد، در سال اول همه گفتند این چه بازیکنی بود که پرسپولیس جذب کرد. پس از یک سال همه خدا را شکر می‌کردند که محمدخانی به پرسپولیس آمد.

 

طاهری البته به ستاره تازه وارد استقلال هم نقدهایی دارد. اعتراض بختیار رحمانی به تعویض، چیزی نیست که استقلالی ها تحمل کنند: بختیار باید افتخار کند روی نیمکتی می‌نشیند که نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا روی آن حضور دارند. او نباید چنین مسائلی را بوجود بیاورد. کاوه رضایی تا اینجا خوب کار کرده و بختیار هم مقابل فولاد بازی بدی انجام نداد. در این میان بختیار کمی حساس است و وارد حاشیه شده است. قول می‌دهم در روزهای آینده این دو بازیکن خوب شوند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: