کد خبر: ۶۸۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۴
در سه روز آینده برای شمال کشور هوای صاف همراه با افزایش دما پیش بینی می کنیم.
تهران آخر هفته سرد می شودکارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران در آخر هفته سرد می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران در آخر هفته سرد می شود.
 
محمد اصغری اظهار داشت: در سه روز اخیر میزان ذرات معلق نه تنها در تهران  بلکه در شهرهای صنعتی و بزرگ مانند اصفهان، اراک،قزوین و تبریز بستر برای افزایش آلاینده ها فراهم است و این شهرها با آلودگی روبرو هستند.

وی ادامه داد: با توجه به آلودگی موجود هموطنان در شهرهای بزرگ در این روزها از ورزش در فضای آزاد به ویزه در ساعات صبح و ظهر خودداری کنند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی تهران امروز هوای تهران نیمه ابری است  و برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه حداقل یکبار بارندگی رخ می دهد.همچنین از روز چهارشنبه با آغاز روند کاهش دما، پایتخت هوای سردی را در آخر هفته تجربه می کند.

وی افزود: میزان سرعت باد عصر امروز افزایش یافته و مقداری از آلودگی ها کاهش می یابد.

اصغری با اشاره به هوای مشهد گفت:  روز پنج شنبه در این شهر بارش باران رخ می دهد. البته هوای مشهد مقدس تا روز پنج شنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در سه روز آینده برای شمال کشور هوای صاف همراه با افزایش دما پیش بینی می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: