کد خبر: ۶۸۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۶۰
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: در کشوری که کاندیداهای ریاست جمهوری از آزادی هم جنس بازی به عنوان یک شعار انتخاباتی استفاده می‌کنند و من از بیان آن خجالت می‌کشم، مشخص است که دارای چه فرهنگ بی‌بند و باری است.
به گزارش خبرداغ،آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در جمع فرماندهان و رئیسان کلانتری های سراسر کشور، افزود: آن چه امروز وجه تمایز و خاص نیروی نظامی و انتظامی کشور می باشد، پایبندی به ارزش های دینی و مکتبی اسلام است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: البته در دیگر ادیان و مکاتب این پایبندی بعضا وجود دارد، اما جمهوری اسلامی ایران به واسطه پایبندی به ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب ویژگی ممتاز و درخشانی را در میان سایر قوای نظامی و انتظامی دارد.

وی اظهار داشت: اگر امروز در کشور شاهد پیشرفت‌هایی در مورد نیروهای انتظامی و پلیس هستیم این پیشرفت از روحیه انقلابی و پایبندی به ارزش های دینی و برنامه ریزی منظم فرماندهان است.

* آمریکا درصدد القای فرهنگ مبتذل خود در ایران است

آيت الله مصباح يزدي در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا به عنوان یکی از بی بند و بار ترین کشورهای جهان به دنبال نفوذ و القای فرهنگ خود در میان کشورهای اسلامی به ویژه ایران است.

وی افزود: امروز جامعه آمریکا شاهد بی بند و باری و سقوط ارزش های اخلاقی است، لذا سیاستمداران آن درصدد نفوذ فرهنگ خود در کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران هستند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اضافه کرد: در کشوری که کاندیداهای ریاست جمهوری از آزادی هم جنس بازی به عنوان یک شعار انتخاباتی استفاده می کنند و من از بیان آن خجالت می کشم، مشخص است که دارای چه فرهنگ بی بند و باری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: