کد خبر: ۶۸۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۷۲۵
عابدینی؛
رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال به اظهارات سرمربی تیم ملی پاسخ داد: «کی روش این ذهنیت را دارد که در فدراسیون با او همه دشمن هستند و عده‌ای مخالف کار کردن او هستند.»
به گزارش خبرداغ،اختلافات و درگیری در فدراسیون فوتبال تمامی ندارد و حالا این بار نوبت به کارلوس کی روش و امیر عابدینی رسیده است.

 

کی روش که معتقد است عابدینی باعث لغو مسابقه تدارکاتی تیم ملی شده است او را به باد حرف‌های تند و نیش دار گرفت که البته عابدینی هم کوتاه نیامد و جواب این مرد همیشه معترض فوتبال ایران را داد.

 

به هر روی کی روش که معتقد است امکانات برای تیم ملی مهیا نیست باز هم از فدراسیون گلایه کرد و شرایط تیم ملی را برای صعود به جام جهانی را نامناسب خواند و البته باز هم عنوان کرد در صورتی که مسئولان به او توجه نکنند و امکانات را در اختیارش نگذارند از ایران خواهد رفت و ادامه این همکاری برای او مسیر نخواهد بود.

 

عابدینی درباره جلسه با کی روش اظهار داشت: «کی روش سرمربی تیم است اما به هر بهانه‌ای علیه ما صحبت می کند. در صورتی که هر زمانی بحث کمبود امکانات مطرح می‌شود ما تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط را برای او و تیم ملی فراهم کنیم اما متأسفانه او این ذهنیت را دارد که در فدراسیون با او همه دشمن هستند و عده‌ای مخالف کار کردن او هستند در صورتی که چنین چیزی امکان ندارد.»

 

وی افزود: «تیم ملی پیش از بازی با سوریه به یک بازی تدارکاتی نیاز دارد و متأسفانه با مرگ پادشاه تایلند این بازی لغو شد ما هم به دنبال یک بازی تدارکاتی دیگری هستیم، اما کی روش این تلاش‌ها را نمی‌بیند و تنها به دنبال این است که ما را به باد انتقاد بگیرد.»

 

عابدینی در پاسخ به اینکه کی روش از نبود شما در جلسه با مهدی تاج ناراحت بود، عنوان کرد: «برای من مهم نیست او ناراحت باشد. مگر من به فدراسیون دعوت بودم که او باید از دست من ناراحت باشد. متأسفانه کی روش گمان می‌کند که برای همه می‌تواند تصمیم بگیرد. من در این مدت تا به حال علیه کی روش صحبت نکردم اما او حرف‌هایی راجع به من زد که باید برخی مسائل روشن شود. کی روش اگر به دنبال دیدار با من بود این موضوع را اطلاع می‌داد نه اینکه علیه من مصاحبه می‌کند در صورتی که اصلاً قرار نبود من در فدراسیون باشم و جلسه با کی روش داشته باشم.»

 

رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: «من همیشه به دنبال این هستم که برای فوتبال ایران بهترین شرایط را فراهم کنم و زیر حرف زور هم نمی روم. او برای حق و حقوقش ناراحت است که مقصرش من نیستم.»

پانا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: