کد خبر: ۶۸۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۵۷
مردی که به خاطر محکومیت مالی ۳۳ میلیون تومانی در سال ۷۵ به زندان افتاده بود، با کمک خیرین، گذشت شاکیان و شورای حل اختلاف از زندان شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
به گزارش خبرداغ،«ن.د» به خاطر بدهی 33 میلیون تومانی در تاریخ 16 مرداد سال 75 راهی زندان شده بود که در نهایت و پس از 21 سال تحمل حبس در زندان‌های قزلحصار و تهران بزرگ، با کمک خیرین و مسئولان مجتمع شماره 30 حل اختلاف استان تهران ویژه زندان، آزاد شد.

به گزارش شورای حل اختلاف استان تهران، این فرد پس از تشکیل جلسات متعدد و اخذ رضایت از سه نفر از شاکیان، 13 مهر امسال از زندان رهایی یافت.

به گزارش تسنیم، همچنین سه تن از محکومان مالی استان تهران با تلاش شورای حل اختلاف شهرستان بهارستان و ایجاد صلح و سازش، چهارم آبان امسال از زندان آزاد شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: