کد خبر: ۶۸۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۵۱۰
رونمایی باشگاه استقلال از گلی که بیرانوند خورد؛
دروازه بان پرسپولیس گفته که تاکنون از استقلال گل دریافت نکرده اما باشگاه استقلال در کانال رسمی خود گلی را منتشر کرده که ادعای گلر سابق نفت را رد می کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علیرضا بیرانوند این روزها هر چقدر درون زمین درخشان ظاهر می‌شود، بیرون زمین با مصاحبه‌هایش کار خودش را خراب می‌کند.

 

بیرانوند در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که تاکنون از استقلال گلی دریافت نکرده، اما این گل فرهاد مجیدی در ورزشگاه تختی، ادعای بیرانوند را رد می‌کند!

 

بهتر است بیرانوند در ایامی که مصدوم است و قادر به تمرین نیست، به جای مصاحبه علیه مربی سابقش و تخریب او در رسانه‌ها، روی فوتبال تمرکز کند.

 

علیرضای جوان باید توجه داشته باشد که کم‌کم در حال غرق شدن در حاشیه است و اگر این اظهارات جنجالی او خوشایند عده‌ای است، در پایان جز افول و شکست این دروازه‌بان آینده‌دار را در پی نخواهد داشت.

 

بیرانوند بدون حاشیه تبدیل به دروازه‌بان شماره یک تیم ملی شد اما اگر همینطور حاشیه‌دار و جنجالی پیش برود قطعا به زودی لیگ برتر را هم از دست خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: