کد خبر: ۶۸۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۴۹۸
کمپانی کره ای "ال جی الکترونیک" بزرگترین تولید کننده پنل های تلویزیونی OLED در جهان است. تلویزیون و به طور کلی نمایشگرهای OLED به دلیل فرآیند پیچیده تولید و... از قیمت های بالایی برخوردار هستند که توان خرید آنها را برای بسیاری از کاربران غیر ممکن کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از مجله سخت افزار ، کمپانی کره ای "ال جی الکترونیک" بزرگترین تولید کننده ی پنل های تلویزیونی OLED در جهان است. تلویزیون و به طور کلی نمایشگرهای OLED به دلیل فرآیند پیچیده تولید و... از قیمت های بالایی برخوردار هستند که توان خرید آنها را برای بسیاری از کاربران غیر ممکن کرده است.
 
 
تلویزیون های OLED ارزان می شوند؟!

این شرکت یک خط تولید جدید را در سال 2017 راه اندازی کرد که وظیفه آن پرینت پنل های OLED با هزینه تمام شده کمتر است. این خط تولید از فناوری تولید Inkjet Printing برخوردار بوده و برای شروع پنل های 55 و 65 اینچی را تولید خواهد کرد. ال جی در ادامه اضافه کرده است که در آینده نزدیک، تولید تلویزیون های 70 الی 90 اینچ نیز برای خط تولید Inkjet Printing میسر می گردد.
 
 
تلویزیون های OLED ارزان می شوند؟!

از جمله دیگر ویژگی های این خط تولید می توان به کاهش درصد خرابی در حین تولید اشاره کرد. تلویزیون های OLED هم اینک با روش Deposition Technique تولید می شوند که در سال 2017 جای خود را به متد یاد شده خواهند داد. ال جی امیدوار است با این اقدام قیمت نهایی را به طور چشمگیری کاهش دهد. بد نیست بدانید که سامسونگ الکترونیک و TLC نیز از احتمال راه اندازی خطوط تولید Inkjet Printing سخن گفته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: