کد خبر: ۶۸۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۸۸
استقلال 13 امتیازی پنجم است و فولاد با 11 امتیاز روی پله نهم قرار دارد.
پیش بازی فولاد- استقلال/ هت تریک، پوکر می‌شود؟به گزارش خبرداغ ، استقلال و فولاد یعنی تیمهایی که لیگ شانزدهم را خوب شروع نکردند و هفته های ابتدایی فصل جزو قعرنشینان بودند ولی حالا چند هفته ای است دور از شکست زندگی کرده و به رتبه های بالایی رسیده اند. استقلال 13 امتیازی پنجم است و فولاد با 11 امتیاز روی پله نهم قرار دارد.

ورزشگاه غدیر اهواز/ امروز/ ساعت 18

 داور: محسن ترکی؛ کمک ها: محمدرضا منصوری و فرهاد مروجی

 

 1/ استقلال هیچ باختی در 6 هفته اخیر نداشته است.

 2/ فولاد هیچ باختی در 6 هفته اخیر نداشته است.

 3/ هر دو تیم آخرین بار در هفته سوم و در خانه شان شکست خورده اند.

 4/ استقلال تنها تیمی است که در این فصل موفق شده 3 بازی پیاپی را ببرد. هت تریک پیروزی آنها در اهواز به پوکر تبدیل می شود؟

 5/ در لیگ پانزدهم، استقلال موفق شد فولاد را دبل کند و هر دو بازی رفت و برگشت را ببرد. در لیگ چهاردهم، فولاد بود که استقلال را «دبل» کرد. در لیگ سیزدهم اما این استقلال بود که حریفش را هم در بازی رفت برد و هم در بازی برگشت. در لیگ دوازدهم اما فولاد در آزادی برنده شد و استقلال در غدیر برد و جشن قهرمانی گرفت.

 6/ وحید طالب لو به منصوریان و استقلال و رحمتی رسید که ابتدای فصل او را نخواستند و نامش را با وجود داشتن قرارداد از لیست خارج کردند.

 7/ ساسان انصاری در فولاد هیچ شباهتی به بازیکن نیمکت نشین و خارج از ترکیب پرسپولیس ندارد. او ستاره تیم سعداوی است که هر بازی یا گل می زند و یا پاس گل می دهد و پنالتی می گیرد.

 8/ استقلال هر دو بازی قبلی اش در این فصل را با نتیجه 2 بر یک به تیمهای خوزستانی باخته است.

 9/ این اولین قضاوت محسن ترکی در این فصل برای هر دو تیم استقلال و فولاد است.

 10/ در28 بازی در لیگ برتر، استقلال 13 بار برده و 8 بار شکست خورده است.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: