کد خبر: ۶۸۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۳۲۳
خود وحید هم می داند من کاره ای نبودم؛
وقتی استقلال به اهواز رسید یک طرفدار به سراغ کاپیتان این تیم رفت و او را بابت جدایی همتای سابقش سرزنش کرد.
به گزارش خبرداغ،استقلال عصر امروز در حالی به مصاف فولاد می رود که این بازی نبرد مستقیم و غیرمستقیم سید مهدی رحمتی و وحید طالب لو است.

 

همزمان با ورود استقلالی ها به اهواز و اسکان آنها در هتل محل اقامت شان، یک استقلالی سراغ رحمتی می رود و با لحن سرزنش آمیزی به کاپیتان استقلال می گوید: «به نظر شما حیف نشد وحید رفت؟ حیف وحید نیست که در فولاد بازی کند و مقابل استقلال باشد؟»

 

رحمتی هم در جواب گفته: «من هم دور از استقلال بازی کردم و مجبور شدم جلوی استقلال بازی کنم. فوتبال همین است ولی من کوچکترین دخالتی در جدایی وحید نداشتم و خودش هم این را می داند.»

 

رحمتی به این طرفدار گفته: «من و وحید با هم رفیق هستیم و به این شایعات توجه نکن.»

 

این هوادار هم گفته: «بله، چند روز پیش که سر تمرین فولاد بودم، طالب لو هم گفت با شما خیلی رفیق است و خوشحال است که دوباره در این بازی یکدیگر را می بینید.»

 

می گویند رحمتی اصرار داشت دیالوگی که بین او و این هوادار رد و بدل شد، رسانه ای نشود اما این هوادار در تماس با برخی رسانه ها، متن گفت و شنود سرپایی اش با کاپیتان استقلال را منعکس کرد.

 

امروز استقلال در اهواز میهمان فولاد است.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: