کد خبر: ۶۸۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۹۸۶
روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب خبر یک خبرگزاری، اعلام کرد: سرپرست وزارت آموزش و پرورش تا كنون هيچ خودرويي از شركت ليزينگ صندوق ذخيره فرهنگيان دريافت نكرده است .
آموزش و پرورش تکذیب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا ، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب خبر یک خبرگزاری، اعلام کرد: سرپرست وزارت آموزش و پرورش تا كنون هيچ خودرويي از شركت ليزينگ صندوق ذخيره فرهنگيان دريافت نكرده است .

در اين اطلاعيه بااشاره به مصاحبه و اظهارات مديركل اسبق تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش پيرامون مسائل صندوق ذخيره فرهنگيان آمده است: سيد محمد بطحايي سرپرست وزارت آموزش و پرورش تا كنون هيچ خودرويي (اعم از لوكس و يا غير لوكس ) با تسهيلات و يا بدون تسهيلات از شركت ليزينگ صندوق ذخيره فرهنگيان دريافت نكرده است . همچنين ايشان تاكنون هيچ تسهيلات بانكي ، حق الجلسه ، پاداش ، هديه اي و... نيز از موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان و شركت هاي تابعه آن و بانك سرمايه دريافت نكرده اند.

ضمنا نامبرده هيچگاه معاون صندوق ذخيره نبوده است .

لازم به ذكر است وزارت آموزش و پرورش حق پيگيري حقوقي از رسانه هاي منتشر كننده اين خبر جعلي را كه موجب تشويش اذهان عمومي و خدشه دار كردن اعتماد جامعه معلمان به همكاران خويش است براي خود محفوظ مي داند و مراتب را از مراجع قضايي پيگيري خواهد كرد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
این بطحایی خیلی شبیه اضغر کپکهههههههههههههههههههههه

حتما گرفته
این روباه مکار خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: