کد خبر: ۶۸۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
تعداد بازدید: ۳۳۸
فرمانده انتظامی شهرستان "خرم بید" از توقیف یك دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق به ارزش یك میلیارد ریال خبر داد.
محموله میلیاردی برنج قاچاق متوقف شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان ،فرمانده انتظامی شهرستان "خرم بید" از توقیف یك دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق به ارزش یك میلیارد ریال خبر داد.
 
سرهنگ رضا شكوهی گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرم بید، به منظور مبارزه با قاچاق كالا، اقدام به كنترل خودروهای عبوری كردند.
 
وی ادامه داد: در این راستا ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "جنتی فر" این شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلر حامل بار برنج خارجی مظنون و آن را متوقف كردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید اظهار كرد: در بررسی مدارك و بارنامه خودرو، مشخص شد این محموله 21 تن و 200 كیلوگرمی برنج، قاچاق و فاقد مجوز قانونی و گمركی است.

سرهنگ شكوهی با اشاره به دستگیری راننده و توقیف خودرو و انتقال آن به پاركینگ،‌گفت: ارزش این محموله قاچاق یك میلیارد ریال برآورد شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: