کد خبر: ۶۸۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۳۳۵
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: وزیر بهداشت هیچ نامه‌ای با محتوای تذکر به رییس صدا و سیما ارسال نکرده است.
وزیر بهداشت هیچ نامه‌ تذکرآمیزی به صداوسیما ارسال نکرده/نامه علمی و فنی بود نه تذکربه گزارش خبرداغ ، دکتر زارع‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با تکذیب مطلب منتشره در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گفت: وزیر بهداشت یک ماه پیش با استناد به منابع علمی در نامه‌ای به رییس صدا و سیما خواستار توقف تبلیغات یک داروی گیاهی لاغری شد که خوشبختانه صدا و سیما نیز این تبلیغ را متوقف کرد.

وی با بیان اینکه نامه وزیر بهداشت به رییس صدا و سیما یک نامه علمی و فنی بود نه تذکر، تاکید کرد: بجز این نامه، وزیر بهداشت هیچ نامه‌ دیگری به رییس صدا و سیما ارسال نکرده است بنابراین مطالب منتشره در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر "تذکر کتبی وزیر بهداشت به رییس صدا و سیما" تکذیب می‌شود.

مشاور وزیر بهداشت در عین حال به اطلاعیه رییس سازمان غذا و دارو به شرکت‌های دارویی بهداشتی اشاره کرد که طی آن تاکید شده که در تبلیغات فرآورده‌های خود تنها براساس آنچه در مجوز تولیدشان ذکر شده،  حق تبلیغ دارند و اغراق نکنند.

وی بار دیگر تاکید کرد: وزیر بهداشت به جز نامه اخیر، هیچ نامه‌ دیگری با رییس صدا و سیما نداشته است که آن هم یک نامه علمی و فنی بود نه تذکر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: