کد خبر: ۶۸۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۴۰۱
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال اظهاراتی مطرح کرد.
به گزارش خبرداغ،مديرعامل سپاهان درباره اظهارات محرم نويدکيا و اينکه او هيچ توقعي از سپاهان و مسئولان اين باشگاه ندارد، گفت: در هر صورت نويدکيا نظر و ايده‌هايش را گفته و ما بايد به آن احترام بگذاريم و احترام خودمان را هم مي‌گذاريم. ايشان هم اگر مي‌تواند کاري بکند که هيچ. اگر نگوييم مي‌گويند چرا نگفتيد؟ اگر هم بگوييم مي‌گويند خودمان مي‌توانيم. در هر صورت وظيفه‌مان است که هرطور مي‌توانيم از محرم حمايت کنيم چون او را جدا از خودمان نمي‌دانيم، حالا اگر وي چنين نقطه‌نظري دارد ديگر نمي‌شود کار خاصي انجام داد.

 

وي ادامه داد: براي بازي خداحافظي صد درصد برنامه داريم و با خود محرم هم تعامل مي‌کنيم که کدام بازي مدنظرش قرار دارد. هيچ وقت در بازي با پارس جنوبي حتي اگر در روز افتتاحيه نقش جهان باشد هم براي او خداحافظي نمي‌گذاريم. بازي که خودش دوست دارد و در شأن او هست را برگزار مي‌کنيم تا مثل خداحافظي‌اش کارها عجله‌اي نشود که بدون اطلاع قبلي، ناگهان ساعت 11 گفت مي‌خواهم خداحافظي کنم تا به اين ترتيب هيچ‌گونه توانايي را در زمان کم باقي‌مانده براي تشکر و تقدير از ايشان نداشته باشيم.

 

مديرعامل سپاهان در مورد اينکه قبلاً هم فرهاد مجيدي بدون اعلام خداحافظي رسمي از استقلال رفت و هيچ اتفاق خاصي هم نيفتاد، گفت: ما کاري با مجيدي نداريم. براي ما نويدکيا چيز ديگري است و ما او را با کسي مقايسه نمي‌کنيم، معتقديم نويدکيا بزرگ سپاهان بوده و بايد در شأن و شخصيت او براي خداحافظي‌اش برنامه‌ريزي کنيم و درست نيست مانند يک بازيکن گمنام با او رفتار کرد.

 

وي افزود: شايد فرهاد مجيدي دوست داشته باشد مثل يک بازيکن گمنام خداحافظي کند. او خودش خواست، هرچند که او هم براي استقلال بازيکن بزرگي بوده و همه هواداران استقلال او را دوست دارند و احترام برايش قائلند، اما براي ما شرايط نويدکيا متفاوت است و او يک شخصيت و وجهه ديگري دارد.

 

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: